L’efecte de la realitat i el fet de la provocació sobre la memòria col·lectiva, esdevé en la inspiració dels conflictes que la psicologia social ens descriu, el fruit de la solidesa dels imperatius categòrics que se substantiven en la concreció d’un model de consciència col·lectiva, una mena de superestructura que prefigura un “jo” singular i harmònic estructurat a partir de la complexió d’un viatge interior que es projecta cap a l’exterior[1], com una mena de memorialisme com també va succeir amb el problema del Marroc al segle XIX, o el retrocés ideològic de la generació de 98, en definitiva es percep ara, com aleshores, l’esperit del desconcert històric basat en una suposada legitimació i protagonisme social, subsumint el marc dels perfils negatius que en aquest moment tot ho embolcalla.
De germà a germà, vostre, en la vida i en la mort...
diumenge, 29 de novembre del 2009
El factor C
"Banc", fotografia origina de Montse Esteba
Etiquetes de comentaris:
1934,
atur,
Coca-cola,
corrupció,
crisi,
El factor C,
ERE,
l'Art de la Guerra,
majoria silenciosa,
Màrqueting,
Sun Tzu,
viatge exterior,
viatge interior