dimarts, 18 d’abril del 2006

El que plana en l'ambient



Em vaig fer el solemne propòsit de mantenir el descans i el "reset" com havia comunicat als meus amics, perquè el nostre cervell és com una màquina que de tant en tant ho necessita.
L'aire fresc, la solitud, caminar i compartir estones amb la meva dona i el meu fill han estat el premi d'aquestes mini vacances.

Tornes, i veus com quelcom no pas bo plana en l'ambient, augmenta el preu del "brent", l'autoritat nacional palestina ha cercat un nou finançament i la premsa nordamericana anuncia un nou conflicte possible amb l'Iran a rel de la seva cursa nuclear.

Ja vaig escriure fa temps a Le Monde Diplomatique alguna cosa sobre la teoria nord americana, més concretament neo-con de la "guerra perpètua" i sembla que els fets ratifiquen aquesta hipòtesi, potser si que té raó el diputat Pedret quan refereix als republicans dels EEUU com un partit malalt!