dijous, 11 de gener del 2007

Cròniques electorals I. la pre-campanya que ens espera

El candidat de CiU a l'alcaldia de Lleida ha iniciat la seva pre-campanya amb una intervenció vergonyant en el sí de la caserna de la Guardia Urbana. Avui m'he hagut d'enfrontar amb la qüestió en la tertúlia "el despertador" de Segre ràdio que condueix Mariví Chacón, una excel•lent professional de los ones hertzianes amb qui compartim micròfon un cop al mes.

La Regidora i contertuliana Marta Alòs defensava la posició de la federació nacionalista, a la que, segons em consta, es va invitar a visitar la caserna quan l'intendent (que era de permís hi fos) o el responsable polític, el regidor Alonso que tampoco hi era. A bodes m'aconvides, com un elefant en una ferreteria i fins i tot entrant al despatx del cap de la urbana, un fet insòlit, per forçar una foto de "mira que ens estan fent", tota una teatralització ben orquestrada.

Quina pre-campanya que ens espera!, mentres Alòs ha reconegut que aquesta legislatura no havien anat a visitar cap vegada abans la Caserna, doncs quina preocupació, quin seguiment.... !Segurament algú em recriminarà poca contundència, però és que situacions com aquestes, pures anècdotes, em resisteixo a que siguin objecte de comentaris polítics de volada.

Pur provincianisme. Senyor!