dimecres, 13 de desembre del 2006

15.000 gràcies!


La xifra ha estat reflectida pel comptador: 15.000 visites en menys d'un any, en un blog que ja supera l'any de vida, que vaig començar a fer caminar el juliol de 2005, però en el que fins al gener de 2006 no vaig ficar-hi comptador.


Ha estat un temps de reflexió, de debat, on hi ha comments permanents de fidels com araLeptis, o Orellabac o Jeronimo i altres anònims; que ha passat per moments de tensió quan patia l'atac de determinades veus properes a la dreta que volien callar-ne l'opinió, moments de tot en definitiva on pretenia ser un arxiu des del meu punt de vista de tot allò que esdevé al meu voltant, a la ciutat, al meu país, al món sencer.


Gràcies a totes i a tots els que en un o altre moment us hi heu donat un tomb, gràcies per ajudar-me a millorar-lo i gràcies per tenir la paciència de llegir, la paciència de pensar, la paciència de ser valents i valentes i de creure, de tant en tant en el valor de la ètica i en la ètica dels valors, perquè una rosa sense llibertat, no ens fa iguals ni fraternals; i penseu que entre tots estem fent una construcció permanent guiada per una sola consciència.


Gràcies.