dimarts, 12 de desembre del 2006

Existeixo!


Com diu el meu amic en Jordi Pedret, el fet que algú et faci un "meme" significa que existeixes a la blogosfera; ell me n'envia un com també m'ho fa na Jordina Freixenet, una bona amiga, des del seu blog, de manera que "mans a l'obra", recullo el guant dels meus amics i com em demanen als "meme", cal transcriure la cinquena frase de la pàgina 123 del llibre que es tingui més a prop. Com que com diu la Jordina, que sóc un lector i un pensador empedreït, llegeixo coses molt distintes, fonamentalment assaig, de manera que, el que tinc més a prop, en el moment en que estic fent aquest post és el llibre "Models textuals" de Margarida Bassols i M. Torrent i obrint la pàgina, em trobo amb aquesta cinquena frase, que recull el text del sociòleg valencià resident a Madrid, Josep-Vicent Marqués, casualitat, no? :

"Davant una manifestació del metall, aquest sociòleg va formular-se la hipòtesi que si no corria no seria identificat com a manifestant ni colpejat, resultant la hipòtesi correcta per als primers cinc grisos que em varen sobrepassar, però no per als següents: una vegada el sisè em va fuetejar el cul, els quatre o cinc que vingueren després varen fer el mateix " .

Ara toca doncs passar el "meme" a tres blogaires més i toca fer una tria, tot evitant de ser endogàmic per a establir una autèntica xarxa, així, li passo aquest meme al director de la Fundació Campalans, l'Albert Aixalà, al també Diputat al Congrés, en Dani Fernández i perquè no se m'acusi de no acomplir amb els principis de la paritat, a la Regidora de Sant Cugat l'Aintzane Conesa.