Ahir assistia a la Diputació de Lleida a una roda de premsa, d’observador, a la presentació de la campanya d’estiu de turisme de Lleida, un patronat de la Diputació de Lleida que ha fet alguna cosa més que això, que probablement les auditories de gestió ens ho revelaran.
La presentació a la premsa com toca, amb els powers corresponents, però, ailàs! D’entrada un primer eslògan del tot masclista: “Destapa-la”, sobre una imatge de dona, encarnant la bellesa. Segurament hauria pogut ser descobreix-la, o estima-la, no, havia de ser destapar-la, amb una clara connotació sexual sobre el símbol d’una dona, tot i que reconec que Lleida té nom de dona, com Llibertat o igualtat, posats a dir.
Però l’escàndol no acaba aquí, el segon eslògan: “És tota teva” , de fet sembla més una campanya destinada a descobrir paradisos sexuals, com ara les rodalies de Bangkok, que no pas oferir les possibilitats del turisme de muntanya, el gaudir de la natura, el descobrir no pocs paratges meravellosos, malgrat la poca inversió en el desenvolupament turístic de la demarcació.
Avui en parlava la peixera de Juan Cal, amb un titular de la seva columna que no ens pot deixar insensibles a aquesta darrera “boutade” de la Diutació provincial, perquè en primer lloc cal plantejar-se si calia ara i en aquests moments, en que tots, absolutament tots els membres de la direcció es trobem, no ja en funcions, sinó absolutament dimitits, poden fer alguna cosa més que la mera gestió del dia a dia? Jo crec que no, que ara no tocava presentar aquesta campanya, i ho han fet perquè saben que una altra administració hauria rebutjat la campanya, directament pel seu escàs impacte, però també pel seu mal gust.
És tracten d’expressions barroeres, que només són audibles en converses sota els efectes de determinades essències i en absolut permissibles a unes campanyes institucionals, no ho oblidem estem parlant d’una campanya institucional que és la única cosa a la que s’han destinat recursos, sense contemplar accions prèvies de gestió turística que és el que necessita el nostre territori, tant mancat d’inversions de l’ens provincial.
El rostre de Mireia Verdú fantàstic, amb maquillatge verd intens als llavis i als ulls, podria haver servit per un altre eslògan, segurament si no s’hagués fet tot a corre cuita, per poder salvar una part de la despesa compromesa amb el publicista segurament, quina pena, lamentable.
La presentació a la premsa com toca, amb els powers corresponents, però, ailàs! D’entrada un primer eslògan del tot masclista: “Destapa-la”, sobre una imatge de dona, encarnant la bellesa. Segurament hauria pogut ser descobreix-la, o estima-la, no, havia de ser destapar-la, amb una clara connotació sexual sobre el símbol d’una dona, tot i que reconec que Lleida té nom de dona, com Llibertat o igualtat, posats a dir.
Però l’escàndol no acaba aquí, el segon eslògan: “És tota teva” , de fet sembla més una campanya destinada a descobrir paradisos sexuals, com ara les rodalies de Bangkok, que no pas oferir les possibilitats del turisme de muntanya, el gaudir de la natura, el descobrir no pocs paratges meravellosos, malgrat la poca inversió en el desenvolupament turístic de la demarcació.
Avui en parlava la peixera de Juan Cal, amb un titular de la seva columna que no ens pot deixar insensibles a aquesta darrera “boutade” de la Diutació provincial, perquè en primer lloc cal plantejar-se si calia ara i en aquests moments, en que tots, absolutament tots els membres de la direcció es trobem, no ja en funcions, sinó absolutament dimitits, poden fer alguna cosa més que la mera gestió del dia a dia? Jo crec que no, que ara no tocava presentar aquesta campanya, i ho han fet perquè saben que una altra administració hauria rebutjat la campanya, directament pel seu escàs impacte, però també pel seu mal gust.
És tracten d’expressions barroeres, que només són audibles en converses sota els efectes de determinades essències i en absolut permissibles a unes campanyes institucionals, no ho oblidem estem parlant d’una campanya institucional que és la única cosa a la que s’han destinat recursos, sense contemplar accions prèvies de gestió turística que és el que necessita el nostre territori, tant mancat d’inversions de l’ens provincial.
El rostre de Mireia Verdú fantàstic, amb maquillatge verd intens als llavis i als ulls, podria haver servit per un altre eslògan, segurament si no s’hagués fet tot a corre cuita, per poder salvar una part de la despesa compromesa amb el publicista segurament, quina pena, lamentable.
La premsa en fa responsable al Director de turisme de Lleida, però jo també ne'n faig al President en funcions de la Diputació Provincial que va avalar l'acte de presentació amb la seva fíngica presència.