dilluns, 1 de maig del 2006

Les tres "es" del professor i el 1r. de maig



Ros està assolint el model de Prodi, en el sentit que els seus discursos alliçonen i molt, em recorda al vell professor, en Tierno Galvan, que també va ser alcalde, salvant-ne les edats, tot i que a aquest meu amic li sobra una mica d'estil Esade, que va corregint.

Aquest matí m'he aixecat aviat, i he pogut pendre una mica el sol, sentint la ramor de la font del jardi modernista que hi ha als camps elisis, quin bo, quin silenci, a les 10 hi havia l'acte de la U.G.T. a la que hi vaig cada any, a l'entrada, on hi ha el bust de Pablo Iglesias, allà m'he trobat amb companys, amics i adversaris, perquè novament avui Segre, després d'haver-ho fet La Manyana, publicaba la meva reflexió sobre els independents a les llistes i a la gestió i sembla que ha tingut prou de ressó.

L'Àngel, ens ha recordat el seu lema, les tres "Es": Escola, Escala i Empresa i novament el tema de la integració que tantes vegades hem parlat, com a punt esencial del tractament del fet migratori, integració educativa, integració social i integració laboral.

Un apunt també per a la igualtat de gènere, on ha destacat que aquesta no s'assoleix via 50/50 a tot arreu, sinó amb que la dona assoleixi els llocs de responsabilitat que li corresponen.