divendres, 10 d’octubre de 2008

Un vídeo diferent fa un nou model de campanya

El disseny de la campanya demòcrata dóna un gir estratègic en el que a comunicació viral significa. La insistència del candidat republicà en escenificar la manca d’experiència del candidat demòcrata, fa creure als creatius de la campanya de Barack Obama en la necessitat de presentar al seu líder des del prisma del “primus inter pares”, sota la perspectiva de dibuixar una pel·lícula en la que bàsicament, al llarg de catorze minuts i quaranta cinc segons, es descriguin els quatre dies darrera l’escenografia de la convenció demòcrata a Denver, trencant així la possibilitat d’una dinàmica forçada des de les files republicanes del: “i tu més”, quin abandonament dóna a entendre una altra simbologia en la cursa presidencial de l’organització Demòcrata: la pretensió de presentar una campanya neta, una campanya pulcra i extremadament gens agressiva, on l’error que significa, generalment, una referència a l’adversari, deixa de ser paradigma o model en aquesta, a 24 dies del final de la campanya.

Barack Obama, Michelle Obama, Joseph Biden, i les seves famílies darrere les escenes en la Convenció Nacional Democràtica de 2008 a Denver, Colorado. (Música composta per Greg Kuehn per a Peligro Music & Disseny de So)