divendres, 30 de juny del 2006

Unes cites per acabar la setmana



Ahir en un sopar entre amics, vaig recuperar aquella alegria perduda que t'aporten el respecte i el debat assenyat, davant d'una cervessa i un bon entrepà i em va ajudar a recordar que ens cal una mica de repòs, com en tota feina, en acabar la setmana. O sia que us deixo amb dues cites que em semblen molt interessant per a reflexionar-hi i dilluns i tornem.

La 1ª Cita, per recordar l'enciclopedisme francès, però també la defensa dels ideals republicans i revolucionaris, del filòsof i escriptor Voltaire:

"No estic d'acord amb allò que dius, però defensaré amb la meva vida el teu dret a expressar-ho".

La 2ª Cita, d'un canadenc, del poeta Willian Henry:

"El qui no vol raonar és un fanàtic; el qui no sap raonar és un boig; el qui no s'atreveix a raonar és un esclau."

Bon cap de setmana.