dilluns, 28 de gener del 2008

Honorem alicui habere

Un que, en aquest divertimento de remenar paraules i sensacions de vegades amanides amb reflexions acompanyades també per significacions d'altri, es recrea en un paisatge de propi, de públic, una manera de bastir la vida a aquestes alçades, un, deia, descobreix com la piràmide de la lletra s'enlaira en una lenta construcció entre el sol i la lluna, on cada peó juga la seva pròpia partida mentre està sotmès a l'ull permanent de la xarxa, aquella que escruta les passions i febleses de qui escriu, sense altra misteri, sense altra pretensió que distreure la ment i abocar una mica de sentit amanit de sentiment.

Quan hom pensa que un està de fet de tornada de tot, en aquest quasi primer segle de vida que m’ha estat permès gratament de viure, on ja les eufòries es troben absolutament compensades hores d’ara amb aquells moments baixos, que també n’hi ha, com si tot plegat fos ja una línia plana en la teva vida alimentada això si per altres plaers, distints, rebo una noticia que m’emociona, la noticia que m'arriba per mail em diu que he estat seleccionat per a formar parte del llibre:

BLOGS i LITERATURA, Primera antologia de la catosfera literària

Que serà publicat la propera primavera per l’editorial Cossetània. Us hauria de dir, i ho diré: Gràcies a tots i a totes els que em feu lletraferit.