dissabte, 19 de maig del 2007

L'aplec del Tornillo





Ara tot just fa un any que es va engegar una polèmica no cercada, al veure’s abordada la meva blog per gent vinculada a la federació nacionalista per una traducció literal que em va fer el traductor de la paraula cargol, per la paraula tornillo en lloc de la de caracol, en el post sobre l’aplec del caragol, que té lloc a la ciutat de Lleida després de la festa major. l’atac va ser indiscriminat fins i tot implicant altres blogs polítiques o la pròpia del candidat nacionalista on en limitar jo comentaris al meu se n’anàven a queixar en la de l’acollidor candidat a l’alcaldia, que els donava consol.

Veig que al menys aquella incursió corsària, que, ho he de reconèixer em va a ajudar a millorar molt la meva blog, ja ho diuen els castellans que "no hay mal que cien años dure, y que por bien no venga"; al final la manca de resposta els va fer desistir, però vet aquí que el nom l’aplec del tornillo haurà agradat a algú, perquè enguany el cartell utilitza precisament aquesta al·legoria;, potser els hauria de cobrar royaltis als de la Fecoll, no?.

En tot cas bona festa del cargol!