dimarts, 13 de març del 2007

Crònica electoral XXXVI: Del silenci a la prudència.



Tenen raó aquells amics i amigues que m’increpen a través de l’sms i del correu electrònic, perquè des del dia 8 no he actualitzat el meu blog, però a ells i elles els he de dir que segurament aquest epitafi que havia deixat penjat, sobre el retorn del feixisme no els ha fet reflexionar prou, no han copsat el missatge real, on els valors de la societat política en la que vivim s’escapcen per voluntats ocultes, per interessos ideològics neo-conservadors.

Els valors del concepte del treball en xarxa, la importància de la utilització dels instruments tecnològics que tenim a l’abast, amb aquesta idea acudíem uns quants entusiastes, divendres, a la trobada “Ciudad Digital” que tenia lloc a la ciutat d’Osca, la propera i veïna ciutat aragonesa, interessant encontre, també per aquella gent que no participa tant activament de la creació del pensament, el passat cap de setmana, amb un fred que calava els ossos, però on l’ambient de fraternitat i companyonia permetia a gent de diferents llocs de l’estat, posar en comú diferents visions sobre la realitat i, en particular fer coneixença, perquè l’amistat fraternal és un dels valors en la construcció de les catedrals que cal tenir en compte.

L’Hospitalet acollia la " III convenció municipalista ", a la que també vaig acudir, una omnipresència que m’ha esgotat veritablement, perquè la meva salut encara no respon a paràmetres normals, però la presència, els suport als organitzadors dels diferents encontres és, al meu entendre, imprescindible per establir també aquests nexes d’unió, aquests nexes de complicitat en els afers públics. En un diumenge on m’arribaven les notícies des de Lleida sobre l’enquesta que tradicionalment fa Robert Montcasi, per encàrrec de La Mañana, aquest cop una mica més aviat que de costum, una persona en absolut formada en la investigació de les ciències socials i que presenta un estudi amarat d’errades inacceptables, però que no m’entretindré en comentar perquè em resisteixo a establir dialèctiques sobre aspectes sociològics amb persones que no son de l’àmbit i que per tant suplanten o fan intrusisme professional, que no contribueix més que a la manipulació de la opinió.