dilluns, 8 d’octubre del 2007

Què us puc dir?


Segurament perdràs la porra, em deia un periodista amic aquest diumenge. Feia referència a la “porra” que es va muntar el conductor de “La Tertúlia” Santi Roig en la darrera en la que vaig participar el passat divendres; el tema del dia: el túnel de Vielha, que com no podia ser d’altra manera, el que em va tenir ocupat i angoixat tot el dia, tant, que no vaig poder anar a la pressa de possessió del seu escó de la nova i flamant regidora de l’ajuntament de Lleida la Neus Brocal; la "porra" , tornant al tema, consistia, segons en Santi, en dir si el túnel s’inauguraria o no en la data prevista, la meva resposta no podia ser més prudent i alhora conseqüent amb els procediments de l’administració de l’Estat i per tant també de la Ciència de l’Administració: “el procediment del protocol d’un acte és molt complex” el que automàticament es va traduir amb si, ves per on!

La Neus va prendre possessió i jo estava en contacte telefònic amb ella, al matí i a la nit fins i tot, el Pepe s’hauria sentit orgullós de la seva nena: ara, però tindrà l’obligació de blasmar tot el que ha après en la seva acció política a través de la regidoria d’igualtat i de la dona, un requiebro que s’acostuma a posar d’una contradicció progressista en voler establir diferències amb regidories de la dona quan hi ha les de igualtat, coses de “les polítiques” en micro, que hi farem, en tot cas desitjar a la meva estimada Neus el millor dels viatges en l'àmbit de la igualtat.