dissabte, 22 de setembre del 2007

Reflexió

El salt al buit, des de la política, des de la reflexió política, des de la plasmació en aquest diari de les notes que el fan més personal i diferent, no serien pas res, sense posar-hi allò que em causa veritable impressió tot allò que em pot definir el caràcter, la forma de les meves relacions socials, però també la meva manera més íntima de ser i de veure el món, descobrir-me definitivament, fer-me transparent com em defineix alguna amiga.

El cert és que de vegades retrobar-te amb una cançó, amb un poema d’amor, amb un vídeo on la reflexió camina de la mà de petites mascotes, certament, és allunyar-se d’aquell cientifisme que, potser, podria representar que he d’aportar, però també és cert que a través de tots aquests post intento de incidir en les ments, en els sentiments, potser fins i tot en el marc de relacions i fer reflexionar sobre la vida, res més que sobre la vida, la meva, la vostra, la de tots i cadascun dels éssers que ens rodegen, en el context de la nostra comuna estructura social.