dissabte, 28 d’octubre del 2006

Una altra manera de fer política


Mentre els meus companys de partit eren a l’estand fent proselitisme, jo feia política d’una altra manera, inaugurant una exposició d’un íntim amic meu pintor en l’espai Ignasi Puente de la vila d’Alpicat.

En certa manera el meu amic, l'Elies Domingo, em retornava ara el haver-lo incitat a treballar en un projecte cultura que ens uneix, el Centre de Cultura Contemporània de Pardinyes a Lleida, també una altra manera de fer política en la gestió d’un centre cultural. He fet un recorregut per tota la seva trajectòria vital, que ha transcorregut en paral·lel a la meva i al final, com no podia ser d’una altra manera he fet referència obligada a la política que en matèria d’art contemporània estava portant el Govern de la Generalitat, no he demanat el vot, però poc hi ha faltat.

I la meva pregunta: no és més efectiu això, la permanent referència a la gestió feta que una campanya electoral. Com deia Lluís Marco en el seu paper de científic volat a la seria del Tricicle Dinamita: Reflexionem-hi si us plau, reflexionem-hi.