dimarts, 13 de febrer del 2007

Crònica electoral XVIII

Avui he retornat a la meva habitual tertúlia dels dimarts a Ràdio Popular, que modera el periodista lleidatà Sergi Tor, m’he tornat a retrobar amb els amics Alturo, Piniés i Fernàndez, amb qui compartim una certa complicitat després de tant de temps en la mateixa tertúlia, malgrat les postres diferències ideològiques, que no personals. De veritat que un començava a tenir “mono” de tertuliar, tot i que el tema d’avui, l’esllavissada al túnel de Vielha era un autèntic “marron”.

Hauria volgut assistir a la inauguració oficial de la gesta artificial al camp de futbol del Pardinyes, el meu barri, però com que ja he començat a entrar en la dinàmica de les reunions pre-electorals, m’ha estat impossible, tot i que això m’ha permés de poder departir una mica amb els companys i companyes, amb els qui feia molts dies que no ho feia. Per la tarda ja ho he fet amb la gent gran del partit i ha estat un autèntic plaer la seva benvinguda sincera.