diumenge, 18 de febrer del 2007

Llibres Vs Carnaval



Ahir dissabte, vaig sortir a fer un passeig, a veure si les cames m'aguantaven. La veritat és que aquesta mala salut de ferro meva, em va permetent de mica en mica una certa normalitat que encara no ho és del tot, tot i que intel.lectualment començo a estar força actiu.

La ciutat estava plena de gent que o bé esperava el recorregut de les comparses del Carnaval o bé de gent amb l'ambient carnavalesc de gresca i xerinol.la. Jo no, mai m'han agradat a mi especialment aquestes coses, va de gustos.

Vaig estar una estona, fins que les cames m'aguantaren i després una visita obligada a la llibreria Caselles, d'un antic company d'estudi al Col.legi Episcopal i vaig triar dos llibres de fàcil i ràpida lectura i que us recomano:

"Jo he servit el tripartit; docudrama d'un ex de Maragall" de Rafael Vallbona publcat per l'Esfera dels Llibres.

Un altre llibre que també us recomano, que resegueix una teoria que jo vaig anunciar en alguna tertúlia:

"L'Opus Dei enfronta Catalunya amb l'Aragó", un llibre col.lectiu editat per Llibres de l'índex

si decidiu llegir-los espero que la lectura us sigui agradable, però el que és més important: útil.